Reklamation - købt hos forhandler

Reklamation ved køb hos forhandler

Hvis du har købt dit Tangent produkt i en butik eller hos en af vore online forhandlere skal du henvende dig i butikken med din kvittering. 

Butikken hjælper dig med at få dit Tangent produkt sendt til vores serviceværksted og giver dig besked, når serviceværkstedet har fundet en løsning. Normalt klares alle sager indenfor få dage fra vores service værksted modtager henvendelsen fra butikken.  

Ting du selv kan prøve inden du henvender dig

  • De fleste af Tangents radioer kan nulstilles ved at gå ind i menuen og lave en "factory reset". Det kan løse problemer opstået i radioens software
 
  • Prøv at afbryde strømmen ved kontakten i 5 minutter og sæt så dit produkt til igen
 
  • Hvis problemet relaterer sig til produktets bluetooth funktion, så tjek også indstillingerne på din smartphone, tablet eller computer. Slet eventuelt Tangent produktet og prøv at "parre" forfra. Test også gerne om andre smartphones, tablets eller computere kan forbinde og spille. Kan de det, så er det et problem med din smartphone, tablet eller computer og ikke dit Tangent produkt